O produkcji reklam wideo

0
192

Reklama wideo należy do najefektywniejszych sposobów wypromowania produktów czy zbudowania świadomości marki. Przyjrzyjmy się najważniejszym elementom związanym z produkcją spotu reklamowego.

Wybór czasu trwania reklamy

O ile typowy czas trwania standardowej reklamy telewizyjnej wynosi zwykle pół minuty, o tyle ze względu na coraz większe znaczenie spotów wyświetlanych w Internecie i na urządzeniach mobilnych, wiele reklam jest krótszych. Działanie takie ma na celu utrzymanie zainteresowania widza, co przekłada się na większą efektywność reklamy.

Jasne określenie celu reklamy

Aby można było przygotować scenariusz chwytliwej reklamy, należy uprzednio określić dokładne cele, jakie emisja spotu ma osiągnąć, a także sprecyzować grupę docelową reklamy. Podstawową intencją każdego spotu jest oczywiście promocja pewnego produktu lub usługi, jednak równie istotny jest proces budowania marki, na który reklamy audiowizualne mają ogromny wpływ, kreując w umysłach widzów sposób, w jaki będzie później postrzegana.

Nakręcenie i postprodukcja spotu reklamowego

Znając już wszystkie cele reklamy i posiadając gotowy scenariusz, przystępuje się do jej nakręcenia. Dzięki rozwojowi technologii istnieje możliwość nagrywania materiału przy użyciu różnych interesujących technik, które przed laty mogłyby nastręczać wiele trudności. Mogą to być na przykład zdjęcia podwodne, nie mówiąc już o wykorzystaniu do filmowania reklam wielkiej nowinki ostatnich lat – dronów z podczepionymi miniaturowymi kamerami, których możliwości z roku na rok rosną.

Wejdź na http://filmowa.pl/ i stwórz profesjonalny film reklamowy dla siebie i swojej firmy